Escolàpies – Ntra. Sra. de Montserrat

 

PORTADA

+

IDENTITAT

+

INSTAL·LACIONS

+

SERVEIS

+

OFERTA EDUCATIVA

+

AQUEST CURS

+

TREBALLS ALUMNES

 

Llar d’infants i Ed. Infantil

+

Ed. Primària i E.S.O

 

 INSTAL·LACIONS: Educació Primària i E.S.O.

 

Aula d’informàtica

 

 

A part de les aules per als alumnes d’aquestes etapes, compta aquest edifici amb d’altres espais i dependències: a l’aula d’informàtica, a més de la part específica d’aquesta disciplina, els nens i joves poden treballar tant aspectes curriculars com d’altres més propis del camp de la recerca.

 

 

Aula de tecnologia

 

 

Amb el mateix plantejament  l’aula de tecnologia està dotada dels elements de seguretat i amb les màquines i eines necessàries per a permetre el treball dels joves de l’ESO.

 

 

El laboratori

 

 

 

Al laboratori, podran posar en pràctica una part de la teoria que van aprenent i s’aniran endinsant en el món de la recerca conjugant teoria i pràctica de la manera més profitosa.

 

Aules de desdoblament

 

 

No podem oblidar d’altres dependències com les aules per a desdoblament o suport, que ens ajuden en el procés d’atenció a la diversitat dels nostres alumnes.

 

Biblioteca, aula de música i aula de plàstica

 

 

 

La biblioteca, aula de música i aula de plàstica, degudament equipades per al seu bon funcionament.  Recepció, sales de professors, sales de visita, oratori i capella completen les dependències que trobem a aquest edifici.

 

El pati

 

 

L’escola també disposa d’un pati assolellat amb un bell recinte enjardinat annex.

 

 

ANTERIOR

RETORN A LA BARRA DE NAVEGACIÓ